Klijent: Frontline d.o.o.
Datum izrade:  Juli 2022. godine

Opis projekta

Frontline d.o.o. je firma sa sjedištem u Podlugovima, koja se bavi pružanjem visokokvalitetnih usluga u oblasti opremanjem industrijskih pogona po principu sveobuhvatne usluge. Kada je firma nastala 2022. godine, započeo je i projekat njihovog brendiranja. Cilj je bio stvoriti snažan i prepoznatljiv identitet koji će odražavati njihove vrijednosti, misiju i viziju poslovanja.

Pristupili smo projektu s pažljivim planiranjem i istraživanjem tržišta. Kroz kreativni proces, razvijen je logotip koji je odražavao snagu, profesionalizam i inovativnost kompanije. Boje, fontovi i ostali brendirani elementi su pažljivo odabrani kako bi se stvorio dosljedan vizuelni identitet koji će se primjenjivati u svim komunikacijama i marketinškim materijalima.

Pored logotipa, dizajniran je i kompletan set marketinških materijala, uključujući vizitke, memorandum, web stranicu i društvene medije. Svaki element je pažljivo prilagođen kako bi odražavao profesionalizam i kvalitet usluga koje Frontline d.o.o. pruža.

Rezultat ovog projekta bio je stvaranje snažnog i prepoznatljivog brenda koji je pomogao Frontline d.o.o. da se istakne na tržištu i privuče nove klijente. Brendiranje je postalo ključni faktor u razvoju poslovanja i ostvarenju ciljeva kompanije.

WEBSTRANICA

MARKETINŠKI MATERIJAL

DRUŠTVENE MREŽE